Hoi, ik ben Nessie! Ik leef samen met mijn ouders in een kudde diplodocussen. Soms loop ik vooraan, samen met mama, en soms achteraan, met mijn papa. Mijn dagen, de spelletjes en de maaltijden zijn telkens anders, maar ik maak altijd plezier. Vandaag leerden Tyra en ik onze vriend Ptero vliegen toen we door een aardbeving gescheiden werden van onze ouders. Plots barstte de vulkaan uit en zagen we een groottand rondlopen... Volgens mij lopen we groot gevaar!
Wij bieden je de mogelijkheid om op de hoogte gehouden te worden bij het verschijnen van nieuwe, of door je gezocht uitgaven. Je dient hiervoor ingelogd te zijn.